Monday, January 17, 2011

:)

love this song. .
xtahu la nape sejak akhir2 nie.  .memang addicted sgt2 ngan lagu nih. .
jom enjoy2  both of this song. .
laaayyyaaannn !!!!!

pujaan hati. . apa khabarmu
ku harap kanu baik2 saja. .
pujaan hati.  .andai kau tahu. .
ku sangat mencintai dirimu. .

hai pujaan hati. .

setiap malam  aku berdoa kepada sang Tuhan . .
mengharap cintaku jadi kenyataan. .
agar ku tenang meniti kehidupan. .
oohh pujaan hati .  .

mengapa kau tak membalas cintaku. .
mengapa engkau abaikan rasaku. .
ataukah hatimu mungkin membeku. .
hingga kau tak pernah pedulikan aku. .

cobalah mengerti keadaanku. .
dan cobalah pahami keinginanku.
Ku ingin engkau menjadi milikku. .
Lengkapi jalan cerita hidupku. .

bhaha so.  .korunk mesti dah bley agak right nih lagu ape. . ??
mestila lagu PUJAAN HATI.  .dah liriknyer pn banyak sangat perkataan tuh right. .??

jom layan the next song. . J
n this song. . i dedicated 4 all of you. .
my family.  .my fwenz. . n my hubby. . bhahaha J
thanx coz ada dalam hidup saya dan melengkapkan hidup saye. .. . chiilll !!

---------layannnnn !!-------- 

aku bagai laut tak bertepi. .
dan tak berkarang. .
aku bagai bintang...
yang tak ditemani malam...
 
melihat dirimu. .
ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku..
tak ingin pergi darimu..

teringat janji..
lamamu kepadaku. .

teringat aku teringat. .

teringat saat kau
masih ada disini

temaniku sepanjang hari. .
bila kau pergi jauh. .
ingatlah aku..
bila ku disampingmu. .
peluk tubuhku. .

bila kau rindu aku. ..
panggil namaku. .
ku datang menemuimu. .

kau peluk erat jasadku
jangan lepaskan
tetaplah kau disini
harungi malam. .

kerna hanya dirimu
belahan jiwa
pelengkapku didunia. .

korunk tahu ni lagu hape. . ??
haha nie la lagu PELENGKAP HIDUP !!
kalau ade yang xpenah lagi dengar lagu nih. . 
pegi la kat youtube n search kat tajuk nie oke !!
xpun. . korunk click je kat link nie oke !! 



No comments:

Post a Comment