Friday, April 26, 2013

Nak cari baju raya? Peplum? Peplum Blouse? Jom terjah sini. Promosi ! Promosi !

    Assalamualaikum and hye semua. Actually putry nak buat review pasal baju yang putry pakai masa jadi pengapit wedding kakngah dulu macam dalam entry di sini . Okey entry kali nih macam panjang sikit. Muahahaha

    Sebelum tuh putry nak citer la sikit pengalaman before putry jumpa dengan butik online nih. Disebabkan tema kaler wedding kakngah kaler pink, so putry ingta nak cari long dress je masa jadi pengapit tapi macam tak sesuai pulak dengan putry. Yelaa, duduk rumah kan badan pun membesar. muahaha Then putry ada jugak buat survey baju-baju dekat mall yang terdekat dengan rumah putry. Seriuss baju semua cantik-cantik but macam yang putry cakap dalam entry before thi yang putry nak cari baju yang nice and simple. Bila survey-survey ada je baju yang putry berkenan tapi harganya Ya Allah.. mahal sangat around RM300 camtuh. So putry decide untuk beli online ja.

    So, satu hari tuh tengah godek-godek facebook, putry pun jumpa la dengan satu kedai online nih. Kedai nih tengah buat promosi and alih-alih putry jumpa baju yang putry tengok dekat mall hari tuh. Korang nak tahu tak berapa je yang butik online nihh jual? Butik nihh jual baju tuh dengan harga RM150 SAHAJA okeyy. Separuh dari harga baju yang putry tengok dekat mall. So putry pun apa lagi, terus order. Bila dapat je putry sangatla berpuas hati. Haa nak tahu kenapa ? Sebabnya kain pun best. Putry jenis suka baju kain chiffon sebab sejuk and lembut. Then corak dia tak over sangat and just nice. Sebiji macam baju yang putry tengok kat mall tuh.

    Dalam hati, putry rasa bersyukur sangat-sangat sebab jumpa page butik online nihh. Baju semua cantik-cantik and affordable. Korang nak tengok baju yang putry beli from this online boutique? Tadaaaa .....


.
.
.
.
.
.


Nihh laa baju yang putry cakap tuh. Cantik and sedap dipakai.
Harga pun affordable :)



Untuk pengetahuan korang, online shop nihh tengah buat promosi. So mana tahu ade yang korang berkenan boleh buat jadi baju raya untuk tahun nihh. Nihh antara koleksi-koleksi yang ada dekat online shop nihh. :)

Bagi penggemar baju peplum yang menjadi trend sekarang nihh, CallieGoldieBoutique menyediakan 5 jenis warna yang cantik untuk korang. Tambahan pulak,  CallieGoldieBoutique tengah buat promosi diskaun hebat kepada customer-customer meraka. 



Jenis : Peplum Lyra
Harga sebenar : RM150
Harga selepas diskaun : RM130



Jenis : Peplum Precious
Harga sebelum : RM159
Harga selepas diskaun : RM130
* boleh rujuk di sini untuk keterangan lanjut


Jenis : Jubah Afra 
Harga sebenar : RM160
Harga selepas diskaun : RM130

Okey yang nihh putry paling suka. Nihh peplum ala-ala blouse. Korang boleh padankan peplum blouse nihh dengan skirt yang bersesuaian. Banyak colour pulak tuh :)


Sweety Peplum (baju sahaja)
price: RM75(exclude postage)
color:soft pink and soft blue
size:free size
material:chiffon

* actually ada banyak lagi colour yang menarik but semuanya dah sold out. Nampak tak betapa ramainya yang beli :)


So, pada sesapa yang berminat untuk membeli and berkenan dengan baju-baju kat sini, korang boleh la terjah facebook page mereka. Putry pasti jamin yang korang akan puas hati. :)

Berminat ? 


























1 comment: