Tuesday, May 7, 2013

Satu item wajib dalam HANTARAN nanti :)

Assalamualaikum...

Hye selamat malam semua.. Tadi kan adik putry ada tunjuk satu beg nihh. Huwarghhhhh cantik sangat-sangat. Sapa la yang sudi hadiahkan kat putry nih ye? sobsob :( 

Dear future husband, 


         Saya nak benda nih dalam salah satu list dalam hantaran kita nanti boleh tak awak? Pleaseeee !! Saya minat sangat dengan beg nih. Dah jatuh hati saya di buatnya awak :) Takpe kalau awak tak bagi, kite kongsi duit beli nanti ye. AHAHAHA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







Doakan putry semoga impian putry untuk memiliki beg nihh tercapai. Ohh ya, korang pun berminat ? Jom cuci mata dekat sini :) >>> FURLA CANDY BAGS





9 comments:

  1. tapi beg ni transparent kan?bahayaaaaa,nampak barang dalam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe ade je yang tak transparent yunk :)

      Delete
  2. Replies
    1. ahahha kan ? aku tgh kumpul duit nak beli nihh. muahaha

      Delete
  3. amboi kemain dia punya beg.. hahahaha.. semoga dapat beg yg diidamkan.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahhaa aminn aminn.. :) masinla mulut alin :)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete