Thursday, May 5, 2011

Akhirnyer awak pergi jua tinggalkan saya . . :'(

Assalamualaikum sume . .
kali ini entry agak menusuk jiwa dan kalbu . (:
putry serius . sedey sangat-sangat . .
bayangkan lah , setiap pagi bangun-bangun je dari tido , dah nampak muke awak .
sebelum tido pun , awak akan main-main dengan saya dulu .
petang-petang kite duduk same-same .
kite selalu maen same-same . .
awak suke main nyorok-nyorok . .

tapi sekarang , awak dah takde . .
hidup saye sunyi sangat-sangat . .
xde dah tempat saye nak luah perasaan .
xde dah tempat saye nak hilangkan tension saye ..
walaupun , kite baru je kenal .
tapi saya dah mula sayangkan awak . .
kenapa awak tinggalkan saya . :(
saya betul-betul rindukan awak . .


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

putry rindu sangat dekat kamu . . :(
semoge kamu tenang di sana ye . .

walaupun , kadang-kadang ikan nie sanagt la mengada . .
makanan lain tak taknak makan ..
nak makan cacing jew keje . .
tapi putry tak kesah kene jage awak .
tapi takpe , putry relakan permergian awak . .
putry akan selalu rindukan awak . :(











6 comments:

  1. ikan? hahahaha ingatkan ape tdi...hahahah

    ReplyDelete
  2. keh keh...ingatkan apa..:)

    ReplyDelete
  3. @SANDRA AZWAN hehe yela . first tyme bela ikan and ikan tue sangat mesra alam . i2 yg sedih bile ikan tue dah takde . sob3x :(

    ReplyDelete
  4. @ABU hehe besela . cepat tacing . camni la jadinyer :p

    ReplyDelete